2014. április 24., csütörtök

Tutorial: Hack & Slash RPG


Annó, amikor elkezdtem a Unity-vel foglalkozni, elég sok tutorial-t csináltam meg. Voltak jobbak, és kevésbé jók. Az egyik első tutorial a BurgZerg Arcade honlapról van.

Nagyon jó kis videó sorozat, melyben az elejétől építi fel a Hack & Slash típusú RPG játékot Petey. Érdekessége, hogy a programot majdnem teljesen "élő adásban" írja meg, tervek nélkül. Ennek ellenére, elég átgondolt és jó tananyagnak tartom, és csak ajánlani tudom mindenkinek.

A videóban írt szkripteket 10 dollárért lehet megvenni tőle, de nem szükséges, mert remekül lehet követni a videó alatt. Én mondjuk megvettem, mert úgy a 100. videónál valamit összekuszáltam a projektemben, és nem volt kedvem elölről ismét végignézni a videókat. :)

Link: http://www.burgzergarcade.com/hack-slash-rpg-unity3d-game-engine-tutorial

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése